سن بارداریت اوکیه اصلا نترس برو دکتر تحت نظر باش راهنماییت میکنن
من سر پسر اولم ۳۶ هفته و ۵روز زایمان کردم بچه کاملا رسیده و جوندار بود نترس الکی
پروتیین بالا ۳۰۰ بستری میکنن شما ۲۶۷ هستی اگه بتونی فشارت را کنترل نگه داری که تبدیل به مسمومیت بارداری نشه...یه هفته ده روز دیگه میتونی صبر کنی.اگه ورم کردی یا سردرد یا حالت جرقه زدن تو چشم ..باید بری دکتر
عزیزم چرا این آزمایش رو نوشتن برات ؟علاعمی داشتی؟
منم دفع پروتئین داشتم نمیدونستم باعث شد زود زایمان کنم
حتما پیگیری کن
باید تحت نظرباشی
به دکتر بگو حتما عزیزم باید تحت نظر باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.