عه دقیقا منم یه بطری واسه دو روزمه. یعنی هر روز صبح نصف یه بطری
منم سر دخترم این بودم اونقدر خوردم که دیگه دکتر گفت کلسیمت زیادتر از حد هست ولی حالا برعکس شدم
چطور یبوست نمیگیری🤦♀️
روزی دو لیوان خوبه عزیزم
منم خیلی میخورم
ولی میگم باز ممکنه خیلی خوردنم ضررداشته باشه برا همین دوسه روزی یبار یه لیوان خیلیییی بزرگ میخورم 😂
عشقم من روزی ۱کیلو میخورم😂😂
منكه ميخورم تهوع ميگيرم😐
چه خبرهههه هوا داره رو به گرمی میره کمتر بخور
وای من از بچگی متنفرم از شیر فقط وقتی متولد شدم خوردم فک کنم و تاحالا لب نزدمم
جیش نمیکنی؟
بچت حساست گاوی میگیره
هرچیزی زیادیش خوب نیست روزی 2 لیوان شنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.