۸ پاسخ

تخت کنار مادر دارم گهواره هم میشه دیگه گهواره نگرفتم من

این قدیمیا خیلی بده نگیر

سلام والا من از همین دارم برای دوتا دخترامم استفاده کردم خوب بود راضی بودم

همین خوبه جواب میده

من از اینا گرفتم چند تا از فامیلامون داشتن راضی بودن

ننو میگن بهتره اگر خدایی نکرده بچه دل‌درد هم داشته باشه ننو باعث ارومیش میشه.
من قدیمی گرفته بودم رفتم عوض کردم دادم ننو

من ک اصلا گهواره نگرفتم🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

من ننوشته گرفتم

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان🐣 مامان مامان🐣 هفته سی‌وسوم بارداری