خانوما
اگه مثبته چرا درد پریودی میاد یهو
عادیه

۳ پاسخ

کاملا طبیعیه، منم بودم...البته همون درد بدون لک و خونریزی

درد پریودی اوایل بارداری مخصوصا در موعد پریود کاملا طبیعیه و نشونه نقض حاملگی نیست

اره عزیزم تا ماه های بعد عادیه اگه خیلی شدید و همراه با خونریزی و لک‌بینی نباشه عادیه

سوال های مرتبط

مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان قندولک مامان قندولک هفته هشتم بارداری
مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری