من خیلییی مقاومت کردم چون دوس نداشتم ب شکم بخابه ولی ترجیحش ب شکم شده ی ماهه اوایل خوابش عمیق میشد صافش میکردم ولی باز غلت میزد ب شکم
دیگ ول کردم گفتم لابد راحتتره دیگ
کی میگه
مقطعیه عزیزم طوری نیست
پسر منم ی دوسه ماهی فقط ب شکم خوابش میبرد الان دیگه اونجوری خوابش نمیره
کی گفته خوب نیست؟
نی نیا اونجوری راحت ترن مشکلی هم نداره
پسر منم به شکم میخابه مشکلی نداره
چرا خوب نيس؟
من تا برمیگرده برش میگردونم نگهش میدارم با دست یا اروم میزنم پشتش پیش پیش هم میگم
کی میگه خوب نیست؟
دختر منم ب شکم میخوابه من میزارم بخوابه چون هی برمیگردنم خوابش بهم میریزه گریه نیکنه
پسر منم همینه
پسر منم به شکم میخوابه
بچه منم کلا به شکم میخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.