سلام واسه کنترل دیابت بارداری چه رژیمی باید داشت

۳ پاسخ

نون فقط سنگک یا بربری.سیبزمینی نصفی برنج پنج قاشق .ماکارونی نصف لیوان شیرینی جات ممنون خرما در روز یکی دوتا کشمش خوبه . شوید بخور کدو و بادمجون بخور اون کلاهک بادمجون قند پایین میاره منم داشتم دیابت بارداری

من ماه آخر گرفتم نون م برنج و نشاسته کم و میوه های شیرین و خرما و قند طبیعی هم به مقدار کم شیرینی و قند مصنوعی هم حذف پیاده روی هم باید باشه در کنارش متفورمین هم میخوردم

سلام
نون سبوس دار بخورید، استفاده از برنج و ماکارونی و سیب زمینی رو به حداقل برسونید، شیرینی جات و نوشابه اصلا نخورید و چایی تون رو با خرما یا کشمش بخورید(همون خرما هم در طول روز بیشتر از سه تا نشه)

به من دکترم کنار اینا متفورین۵٠٠ هم داد که خداروشکر کنترل شد و نیاز به انسولین نشد دیگه

سوال های مرتبط

مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد