مامانا من فولیک اسید تموم کردم دیگه نگرفتم .شما هنوز مصرف میکنید؟

۶ پاسخ

نه من تا ۱۵هفتگی خوردم
بعدش آهن و مولتی ویتامین باید مصرف کنی

من مولتی،ویتامین د،اهن، امگا و کلسیم دارم ولی مصرفششونو کم کردم یه دکتری بهم گف که مصرف این قرصای بارداری اونقدی که واسه مادر مفیده همونقدرم بعداً واسه بچه مضره باعث بیش فعالی میشه و مصرف کلسیم باعث سنگ کلیه ی نوزاد میشه، دیگه نمیدونم😵‍💫
چون خواهر شوهرم زایمان کرده نی نی بیچاره سنگ کلیه داره بهش گفتن از مصرف زیاد قرصا اینجوری شده🫤

ن دیگه نخر

درصورتی باید قطع کنی ک قرص اهنی ک میخوری فولیک رو داشته باشه
واس من نداره ، هنوز میخورم

نه عزیزم من ازهفته۱۴فولیک اسیدمودکترم قطع کرداماقرص آهن ففول بهم داده ک فولیک اسیدم داره

من تا ۲۰ خوردم

از ۱۶ هفته دیگه نباید بخوری و آهن را باید شروع کنی

سوال های مرتبط

مامان جیگر گوشه🫀🐣 مامان جیگر گوشه🫀🐣 هفته هفدهم بارداری