نه من تا ۱۵هفتگی خوردم
بعدش آهن و مولتی ویتامین باید مصرف کنی
من مولتی،ویتامین د،اهن، امگا و کلسیم دارم ولی مصرفششونو کم کردم یه دکتری بهم گف که مصرف این قرصای بارداری اونقدی که واسه مادر مفیده همونقدرم بعداً واسه بچه مضره باعث بیش فعالی میشه و مصرف کلسیم باعث سنگ کلیه ی نوزاد میشه، دیگه نمیدونم😵💫
چون خواهر شوهرم زایمان کرده نی نی بیچاره سنگ کلیه داره بهش گفتن از مصرف زیاد قرصا اینجوری شده🫤
ن دیگه نخر
درصورتی باید قطع کنی ک قرص اهنی ک میخوری فولیک رو داشته باشه
واس من نداره ، هنوز میخورم
نه عزیزم من ازهفته۱۴فولیک اسیدمودکترم قطع کرداماقرص آهن ففول بهم داده ک فولیک اسیدم داره
من تا ۲۰ خوردم
از ۱۶ هفته دیگه نباید بخوری و آهن را باید شروع کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.