وای خدالعنتشون کنه عذاب گشیدی
من یدونش رو بزور تحمل میکردم این سه تا چجوری؟؟
سزارین میکردی ازین راحت تری بودی خواهر
مرخص شدی
اینارو کجات وصل کردن
چرا اینطوری شدی؟
عه بلاخره زایمان کردی عزیزم 😍😍
مبارکاا باشه خانوم ایشالا پر از برکت و نعمت باشه قدمش براتون
واسه چیه اون کیسه های خون؟
سزارینی راضي بودی
🙂🙂🙂🙂🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.