۷ پاسخ

من غذای تند دوستدارم😋😋😋😋

چه عجیب🤯🤯

اینقد دوس دارم بیام اونور ببینم

شما سیستان بلوچستانی ها خیلی غذاتون پر ادویه س من یبار یه ادویه مخصوص از شما داشتم وای خدایا خیلللی خوب بود دیکه پیدا نکردم

چابهار کرایی خوردم بانون به بههههههه

من ایرانشهردانشگاه بودم هم اتاقیمون بلوچ بود غذا درست میکرد اتیش میگرفتیم میخوردیم خخخ خنده دارش اینجا بود ک میگفت بابام مشکل معده دار من براش اینجور میپزیم گفتممم لامصب ما مردیم اون بنده خدا ک داغون شده خخخ ولی بهترین غذاهان بریانییی جون کرایی جووون به به

جل الخالق

سوال های مرتبط