۱۴ پاسخ

ما ب ترکی میگیم بولاغ اوتی

منم اوایل بارداری یکی دوبار خوردم خیلی دوست دارم ازشون ولی مادرشوهرم گفت توی بارداری نباید بخوری منم دیگه نخوزدم ازشون
یکم در حد رفع هوس بخور ولی ن زیاد

آره نخور اصلا من دلم میخاست مامان بزرگم‌نزاشت بخورم گفتم سقط اوره

نمیدونم خوردنش ضرر داره یانه ولی کنار چشمه ها قدیمیا میگفتن نریم یا جوبا یا تو باغ میگفتن یه گیاه هست بوش بچه رو میندازه و خیلیا اینطور شدن

به شدت گیاه گرمیه و برای خانم باردار مناسب نیست،پیشنهادم اینه نخوری

نه اصلا ضرر نداره خیلی ام مفید مس سبزی دیگه

سبزی طبیعی هست
منم شنیدم برای عفونت خیلی خوبه

وااایییی من عاشقشم با نون پنیر هم که خیلی دوس دارم ولی حیف روستامون نیستم 😢😢😢

والا من‌ دوسه‌روز‌پیش خیلی ازین خوردم نمیدونم بدبود یاخوب☹️😂

ما کوردا میگیم کولَشک بنظرم نخوری بهتره منطقه مااینو میخورن میگن سنگ کلیه میندازه

مامیگیم کَرَز یاهمون قیچی

نمیدونم ولی دوتا بخور برا رفع هوس

چه مزه ای داره؟
ترشه؟

ما بهش میگیم اواش

سوال های مرتبط

مامان موطلایی 👶🌹♥️ مامان موطلایی 👶🌹♥️ ۶ ماهگی
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۲ ماهگی
مامان ماهلین🎀 مامان ماهلین🎀 ۴ ماهگی
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سام💙 مامان سام💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گیسو و گرشا مامان گیسو و گرشا ۷ ماهگی