کسی نازه ختنه انجام داده ؟چقدر شده ؟

۹ پاسخ

بیمه تامین اجتماعی بچت داره؟

من ۲ تومن

۵ تومن

رایگان

پنج و نیم شد.سه شنبه انجام دادم

دو تومن

من سه شنبه انجام دادم پیش دکتر مازوچی به روش حلقه شد ۶ تومن

٢میلیون

من بردم پسرمو۲۵۰۰شد البته تو قم

سوال های مرتبط

مامان آراد ❤️ مامان آراد ❤️ ۴ ماهگی
مامان هامین🐧❤️🐧 مامان هامین🐧❤️🐧 ۸ ماهگی
مامان 🐥ایلهان☘️🥑🦋🍼🧸 مامان 🐥ایلهان☘️🥑🦋🍼🧸 ۲ ماهگی