من ک پسر مو میزارم داخلش میشینه پاهاشو اصلا صاف نمیکنه همش جمع پاهاش
بله و اگر استفاده نکنم کلا به هیچ کاریمدنمیرسم
اره عزیزم استفاده میکنم کاری هم به حرف هیچکس ندارم که منسوخ شده و کمرشون درد میگیره و پاهاشون پرانتزی میشه و... 😒
من همچنان ذارم مقاومت میکنم نزارم😬
من هر از گاهی استفاده میکنم
من زمانی که دشتشو میگرفت رو وسایل بلند میشد گذاشتم
من از ۸ماهگی گذاشتم
اره از ۶ماهگی
میزارم توش تا هروقت ک خودش بخواد خسته بشه توش میمونه
آره ... استفاده می کنم
اره من برای پسرم استفاده میکنم
البته از ۷ ماهگی
از ۴ گذاشتم
از ۵ باهاش راه میره
اره من استفاده میکنم خیلیی راضی ام
عصای دستمه
میوفته باهاش تو خونه دنبالم
اره منم استفاده میکنم ولی بیشتر از نیم ساعت بچه رو توش نزار بزار چند ساعت راه بره بازی کنه بعد نیم ساعت روروئک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.