سلام صبخیر خانما ۴ماهگی م واکسن داره؟

۳ پاسخ

سلام بله داره واکسنش سبکه اصلا ب خودت استرس ندی فدات

بعله ۲ و ۴ و ۶ و ۱۲ و۱۸ ماهگی دارن

اره خیلیم سخته

سوال های مرتبط

مامان دلوینم مامان دلوینم ۱۶ ماهگی
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی