مامانا نقشتون برای نهار چیه 🪝😄
پوشاک مای بی بی رفلاکس

۱۶ پاسخ

آبگوشت

قیمه گذاشتم

پاستا
پلو ماهیم برا پسرم

اش رشته

آبگوشت برا خودمون چلو گوشت برای آقا اگه بخوره😑

عدس پلو

والا امروز حوصله نداشتم گفتم یخچال پاک کن بزنم

هویج پلو
فعلا مرغ و گذاشتم آبپز بشه بعد ریش کنم
موادشو اماده کنم

من ک‌نمیدونم بخدا فقط یه گوشت چرخی گذاشتم بیرون نمیدونم چیکارش کنم دیگ 😂

من عدس پلو گذاشتم با ماهی

عدس پلو

برنج با مرغ زعفرونی مخصوص خودم 😅😍

پلولوبیا

پلو ماهی برای پسرم.خودمون ماکارانی

لوبیا پلو

منکه پسرم مریضه براش سوپ گذاشتم واسه خودمونم پوره سیب زمینی تخم مرغ درست میکنم حوصله ندارم😅

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی