آبگوشت
قیمه گذاشتم
پاستا
پلو ماهیم برا پسرم
اش رشته
آبگوشت برا خودمون چلو گوشت برای آقا اگه بخوره😑
عدس پلو
والا امروز حوصله نداشتم گفتم یخچال پاک کن بزنم
هویج پلو
فعلا مرغ و گذاشتم آبپز بشه بعد ریش کنم
موادشو اماده کنم
من کنمیدونم بخدا فقط یه گوشت چرخی گذاشتم بیرون نمیدونم چیکارش کنم دیگ 😂
من عدس پلو گذاشتم با ماهی
عدس پلو
برنج با مرغ زعفرونی مخصوص خودم 😅😍
پلولوبیا
پلو ماهی برای پسرم.خودمون ماکارانی
لوبیا پلو
منکه پسرم مریضه براش سوپ گذاشتم واسه خودمونم پوره سیب زمینی تخم مرغ درست میکنم حوصله ندارم😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.