۱۱ پاسخ

منکه دولتی زایمان کردم ماما همراه خوبم گرفتم خیلی راضی بودم چخبره مگه ۶۰ تومن پول کمیه تو فوق اخرش میخا ۲ روز بیمارستان باشی

باید به فکر قابله باشیم.
یا مثل یانگو طناب وصل کنیم از سقف بگیریمش زور بزنیم بچمون بیاد.
چه وعضشه این همه مول بدی برای کاری که خودت باید همشو انجام بدی.
تازه باید پول ماما هم بدی
هوففففف😑

وای وای
خدا توبه
مگه اونا میخوان پاره بشه

کلا خصوصی ها بین سزارین و طبیعی فرق زیادی نیست.تازه برای طبیعی هرینه ماماهمراه و اپیدورال هم درنظر بگیری بنظرم گرونتر یا یکی درمیاد

چه خبره دردو خودت میکشی دولتی رایگانه یه ماما همراه بگیر پول هم الکی خرج نکن

60*65ملیون

واقعا
بیمارستان خصوصی زنگ زدی؟
خب همین هزینه رو بدی ک سزارین میکنن

تازه زیر میزی دکتر و‌ماما همراه هم هزینه داره

سزارین ۳۵ تومن دکترم گفت زیر میزی میگیره ۶۰ تومنم بیمارستان بچه اولمه طبیعی خیلی گرون گفته

دقیقا مشکل منم همینه خودم درد بکشم پولم بدم

سلام مامان جونا من میخوام برم خرید سیسمونی بنظرتون چی واجب و ست بیمارستانی سایز چند و چند تیکه کاربردی تره،؟؟؟؟


بارداری بارداری فرزند پروری فرزند پروری

سوال های مرتبط

مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان فاطیما و تودلی مامان فاطیما و تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری