۷ پاسخ

گردو اره

همه چی بخور

هر روز صبح نباید بخوری پنیر زیادش خوب نیست بعدم چه با غذایی تکراری وزن نمیگره باید مطنوع باشه دکتر من اینجور گفت نمدونم هر دکتری با دکتر دیگ فرق داره باز

اره خوبه
سعی کن کباب بخوری ، پروتیین مثل تخم مرغ و سفیدش ، کره بادوم زمینی و خرما

بله من سرچ‌ کردم یکی از موادغذایی که وزن میداد گردو و پنیر بود

گردو اره پنیر نمیدونم

گردو خوبه

سوال های مرتبط

مامان برسام مامان برسام ۱ ماهگی
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان 🥰💋 مامان شاهان 🥰💋 ۳ ماهگی