۴ پاسخ

اگه نارسایی سرویکس و یا دهانه رحم نداشته باشی لازم نی ولی خدایی نکرده یکی مث من با وجود سرکلاژ طول سرویکس ام انومالی ۳۷ بود یکماه بعد شد ۱۳

منم فردا نوبت دارم
شما دکترت کیه عزیزم؟هزینه ش چقد میشه؟میدونی؟

با کی اخر قراره سرکلاژ کنی؟؟؟

۳۰ چرا😳؟ ۳۰ ک خوبه پایین تر از ۳۰ اگه باشه مثل ۲۵ اینا سرکلاژ میکنن

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقولوها مامان مامان دوقولوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری