اگه نارسایی سرویکس و یا دهانه رحم نداشته باشی لازم نی ولی خدایی نکرده یکی مث من با وجود سرکلاژ طول سرویکس ام انومالی ۳۷ بود یکماه بعد شد ۱۳
منم فردا نوبت دارم
شما دکترت کیه عزیزم؟هزینه ش چقد میشه؟میدونی؟
با کی اخر قراره سرکلاژ کنی؟؟؟
۳۰ چرا😳؟ ۳۰ ک خوبه پایین تر از ۳۰ اگه باشه مثل ۲۵ اینا سرکلاژ میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.