شربت سکنجبین خیلی خوبه خودمچندباری خوردم ولینمیدونم ضرر داره یا نه
شماصفرات بالایه یاحرارت کبدت عرق کاسنی بخور.الو خوبه.
الو بخور
خوشبحالت من همش سردمه
لیموشیرین
هندونه بخور خیلی خوبه
کاسنی الان هست اگه بلدی یا کسی میشناسی که بلد باشه بگو برات یکم بچینه بیاره خورد کن و بپز بعد بریز تو ماست بخور
کاهو فکرکنم خنکه
عرق کاسنی بخور
هندونه خیار گوجه اینا سردین رو من که خیلی تاثیر میذاره
منم همینجور بودم روزی یه قلوپ عرق کاسنی میخوردم ،هندونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.