۱۷ پاسخ

عدسی
یه میخ اهنی نعل اسب اینجور چیزا که اهن خالص باشه داغش کن سرخ سرخ بشه بندازش تو خورشت
عالی جواب میده

منم کم خونی شدید دارم دیروز دکتر برام پنج تا قرص مختلف نوشته نمیدونم قرار چه جوری بخورم اون همه قرصو

عدسی شیره خرما شیره انگور ارده

اگر ذخیره آهنت پایین و خیلی کم خونی داری دکترت صلاح بدونه برات سرم آهن مینویسه...من ذخیره آهنم ۵ بود روزی دو تا قرص آهن میخورم و یه روز درمیون فولیک اسید ۵ بازم درست نشد هفته ای یدونه سرم آهن میزنم تا ۴ هفته دکترم داده...

شیره انگور ، اسفناج ، عدس

صبح ها شیره انگور بخور هم میشه با نون خورد هم می تونی شربتش کنی اسفناج بگیر بذار بپزه بعد روش لیمو تازه بزن منبع اهن خیلی کمکت می کنه

اینارو ماما برا من فرستاده

تصویر

سرم اهن نمیتونی بزنی؟

ی قاشق صب شیره انگور بخور عین شربت ی قاشقم شب خوابیدنی هرروز.

و این

تصویر

شیره انگور

اینم هست

تصویر

اسفناج

شیره انگور .شربتشو درست کن بخور به شدت خوبه برای کم خونی

اسفناج هم بخور

عدسی اسفناج پسته خام اینا خیلی خون سازن
برای قرص و دارو هم با دکترت مشورت کن حتما

عدسی زیاد بخور خون سازه و اهن داره

سوال های مرتبط

مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌ونهم بارداری