خوردن شیر پرچرب پاستوریزه مشکلی داره؟

۳ پاسخ

اصن بهتره پر چرب بخوری

نه پاستوریزه هیچ مشکلی نداره به نظر من کم چربا غلظت خوبی ندارن هم پرچرب خوبه

خیر خیلی هم خوبه.لبنیات غیر پاستوریزه ممنوع هستش

سوال های مرتبط

مامان جانکم مامان جانکم ۱۱ ماهگی
مامان مغز بادام مامان مغز بادام ۷ ماهگی
مامان نویان 😘🥰 مامان نویان 😘🥰 ۱ ماهگی
مامان علی آقا مامان علی آقا ۱ ماهگی
مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۲ ماهگی