۱ پاسخ

حتما غذای سبک و مایعات بخور قبلش
حتما ناشتا باش چیزی نخور وگرنه بالا بیاری سر بی حسی که بزنن
بعد زایمان سرتو اصلا بلند نکن و صحبت نکن کم کم تا ۶ ساعت
بهت گفتن مایعات شروع کنی بخوری اول شربت لاکسی ژل بخور دو‌قاشق پر بعدم هی دوتا نسکافه تو یک لیوان بریز بخور
یه سوپ مفوی برای خودت ببر با گوشت باشه اونم بخور
کاچی هم ببر اگه بیمارستان نمیده بهت بخوری ولی سعی کن تا چن روز برنج و ماکارانی و نون زیاد نخوری

سوال های مرتبط