مامانایی ک گه گاه سردرد میشین، استامینوفن ۳۲۵ میخورین یا تحمل میکنین؟

۱۲ پاسخ

میخورم

فقط تحمل با اینکه خیلی شدید درد دارم

بعضی موقع ها ک دردش کمه تحمل میکنم

استامینوفن ۵۰۰ رو نصف میکنم میخورم البته تحمل میکنم بیشتر ولی خیلی اذیت شم نصف قرص میخورم

من دو بارشو خوردم

من تحمل میکنم شال محکم سرم میبندم دراز میکشم میخوابم

من این اوایل خیلی سردرد میشدم
دکترمم گفت مجازی در هر ۸ساعت یکی بخوری ولی من تا جایی که بتونم تحمل میکنم نتونم یکی میخوردم

اگه شدید باشه میخورم ولی ن واس ی کوچولو

استامینوفن ۳۲۵میتونی بخوری اما سعی کن زیاد نخوری تک و تو باشه

قرص میخورم

تحمل

دستمال می‌بندم تحمل میکنم

سوال های مرتبط

مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری