۱۶ پاسخ

اشکنه داریم ما 😁

هیچی فعلا میگفتم قیمه بار بزارم ولی تنبلیم شد احتمالا ماکارونی درست کنم

من میخوام استامبولی درست کنم

ببین فک کن ما تو شمال هم نهار برنج میخوریم هم شام بکی به من کمک کنههههه😭😭😭😭

سیب زمینی میخوام خرد کنم با قارچ سرخ کنم شاید تخم مرغم زدم بهش 😄

من خونه مامانمم قیمه بار گذاشته

من تازه ناهار خوردیم😶😶😶😶😶

من لوبیاپلو گذاشتم

سیرابی گذاشتم

من قیمه بار گذاشتم

ما ک دوپیازه الو

شبا برنجی هم میخورید؟

من پیتزا بدون پنیر پختم با چرخ کرده

عدسی ابگوشت

من شوهرم میخواد پیتزا درس کنه برامون

من قراره جیگر و سیب زمینی سرخ کنم

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱ سالگی
مامان الناز مامان الناز ۱۴ ماهگی