خوردن کشک محلی ایرادی نداره؟

۳ پاسخ

منم از این کشک که با قره قوروت قاطیه میخرم میخورم

من از این گردا خریدم میخورم. پاستوریزه دوست ندارم اول میشورمش بعد میخورم

نه خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان یارمهدی مامان یارمهدی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آلبالو 😜 مامان آلبالو 😜 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩵امیرعلی و تودلی🩵 مامان 🩵امیرعلی و تودلی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان selin مامان selin ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد