۴ پاسخ

واسه دخی بعضی وقتا میگیرم پشت بندش باید مسواک بزنه کلا قند مصنوعیه دیگه زیادش ضرر داره

چاقی رو‌ بیخیال دندونا نابود میشن😵‍💫

من میخورم صورتم تپل میشه یکم

ما ک همیشه میخوریم خانوادگی😃

سوال های مرتبط

مامان کوچلو مامان کوچلو ۴ سالگی