ن عزیزم
۴۸ ساعت بعد مجدد تکرار کن
منم اولیش۵۱ بود دومیش ۴۷۳
عزیرم ازمایشت چی شد؟؟عدد بتات تغییر کرد تو فکرت بودم
فردا تکرار میکنی بتارو یا پس فردا؟
زیارت عاشورا بخون عزیزم هرروز
چقد خوشحال شدم برات ایشالا به سلامتی پیش بره نگران نباش همه چی اوکیه
انشاالله بارداری عزیزم
بتا هرروز باید دوبرابر بشه
اگ نشه یا افت کنه خطرناکه
برامن اتفاق افتاد
بتام ۱۰۰ بود
دکتر گفت کمه و خوب نیست
گفت فرداش تکرار کنم
تکرار کردم ۸۰ بود
پریود شدم و دکتر گفت بارداری شیمیایی بوده
عزیزم بتا منم اولین بار ۶۵ بود لقاح دیر تشکیل شدههههه به خودت استرس ندههههه
نه عزیزدلم مبارک باشه
48ساعت دیه تکرار کن ایره بالا
خب لقاح دیر گرفته برا همینه بی بی ها ک میزدی کمرنگ بودن صبر کن پس فردا ازمایش بده
همین استرس برات سمه توکلت به خدا باشه
منم بتام پایین تکرار کردم کم بالا رفته نمیدونم چی میشه نگرانم
همین استرسه کارو خراب میکنه
پس آروم باش جای این نگرانییا شروع کن قرآن بخون
نه کم نیست نگران نباش...
۴۸ساعت دیگه روندش اینه تکرار کنی ببینی ۲برار شده
برا منم اولین بتام ۷۹ بود
مورفو شوهر منم یکبار حتی ی انتقال منفی تاخیر دارم نمیدونم چرا
اصلا نگران نباش
اگر دو برابر رشد داره
عدد بتا مهم نیست
دوروز دیگه حتما تکرار کن اگه دوبرابر شده باشه اوکیه
شاید لقاح دیر بوده
نه نترس برا منم اولین بتام کم بود بعدش بیشتر شد
ت هفته شما خیلی کمه حدقلش باید ۵۰۰رو میشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.