خوشبحالت بابا
مولتی ویتامین بگیر با اگه کم خونی داری ،آهن.
ن زینک خالی ن هیچی .
فقط مولتی ویتامین خوب بگیر و ۳ماه بخور
من شنیدم جوانه گندم اصل ادم بخوره تپل میشه
منم وزنم ۵۲است با قد ۱۵۲ کاشکی منم بلند بودم تپل دیده نمیشدم
من گین آپ اصل خوردم ۷ کیلو چاق شدم البته همشو نخوردم خیلی داشتم چاق میشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.