۵ پاسخ

خوشبحالت بابا

مولتی ویتامین بگیر با اگه کم خونی داری ،آهن.



ن زینک خالی ن هیچی .

فقط مولتی ویتامین خوب بگیر و ۳ماه بخور

من شنیدم جوانه گندم اصل ادم بخوره تپل میشه

منم وزنم ۵۲است با قد ۱۵۲ کاشکی منم بلند بودم تپل دیده نمیشدم

من گین آپ اصل خوردم ۷ کیلو چاق شدم البته همشو نخوردم خیلی داشتم چاق میشدم

سوال های مرتبط