۹ پاسخ

احساس میکنم خیلی شبی دخترمه

شب زیبات بخیر جوجه💖

وای ننه شب بخیر لختکی خانوم

جانم جوجه فنج😍🥰ماشالله

وی خودایااااا🥹🥹

ای ننه شب بخیر😚
استایلشووووو🫠

وای خدا النگوهاشو ماشاالله . عزیزم دونه ای چند گرفتی و شماره چند هستن میشه بگی دخترم به دنیا اومد بابام براش یکی خریده و یا گوش واره ولی حس میکنم لبه اش تیره می‌خوام آیینه ای بگیرم

ای خالهههه تو چقد شیرینی🫠😍

شی بخیر جوجه خوشگل💋

سوال های مرتبط

مامان الساوآرکان🤍🧸 مامان الساوآرکان🤍🧸 ۱۲ ماهگی
مامان آراد و آرنیکا مامان آراد و آرنیکا ۸ ماهگی