پوشک،شیر خشک
نتیجه مذ….کره چی شد؟

۸ پاسخ

مذاکره با امریکا مذاکره باشیطان است امام خمینی (ره)

من اصلا با اینکه طرفدار اینا نیستم و ولی واقعا راضی نیستم تنگه هم دست آمریکا بیوفته،اصلا به اونا چ ربطی داره ک بخوان مشترک ادارش کنن؟تنگه برای ایران و غلط کردن بابت این میخوان مذاکره کنن،فکر کرده بود دو ساعته میتونه بازش کنه الان ک دیده گند زده میگه مشترک باید باشه ک خواست دوباره حمله کنه دستش باز باشه ،ذااارت🖕

مذاکرات همش الکیه ترامپ داره وقت کشی میکنه معلوم نیست چی توی سرشه

استان لبنان فقط مهمه ما ایرانیا هیچ چی نیستیم

سر تنگه ب تفاهم نمیرسن
اون حرومزاده ها خیلی زیاده خواهن
توقع دارن ایران و آمریکای نجس مشترکا تنگه رو اداره کنن ک ایرانم طبیعتا قبول نمیکنه

به خوبی پیش نرفت 👩‍🦯👩‍🦯👩‍🦯👩‍🦯

عراقچی .مذاکرات ب خوبی پیش رفت
ی ساعت بعد
ترامپ 🚀

فعلا بازیچه شدیم
اونم شرط های زیادی داره

سوال های مرتبط

مامان فرهاد مامان فرهاد ۳ سالگی
مامان "فاطی گلی" مامان "فاطی گلی" ۳ سالگی