مذاکره با امریکا مذاکره باشیطان است امام خمینی (ره)
من اصلا با اینکه طرفدار اینا نیستم و ولی واقعا راضی نیستم تنگه هم دست آمریکا بیوفته،اصلا به اونا چ ربطی داره ک بخوان مشترک ادارش کنن؟تنگه برای ایران و غلط کردن بابت این میخوان مذاکره کنن،فکر کرده بود دو ساعته میتونه بازش کنه الان ک دیده گند زده میگه مشترک باید باشه ک خواست دوباره حمله کنه دستش باز باشه ،ذااارت🖕
مذاکرات همش الکیه ترامپ داره وقت کشی میکنه معلوم نیست چی توی سرشه
استان لبنان فقط مهمه ما ایرانیا هیچ چی نیستیم
سر تنگه ب تفاهم نمیرسن
اون حرومزاده ها خیلی زیاده خواهن
توقع دارن ایران و آمریکای نجس مشترکا تنگه رو اداره کنن ک ایرانم طبیعتا قبول نمیکنه
به خوبی پیش نرفت 👩🦯👩🦯👩🦯👩🦯
عراقچی .مذاکرات ب خوبی پیش رفت
ی ساعت بعد
ترامپ 🚀
فعلا بازیچه شدیم
اونم شرط های زیادی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.