خانوما خشکنم برای بچه میخواد تو ساک بزارم چندتا میخواد

۹ پاسخ

آره حتما

واسه احتیاط یکی بردم اما بارداری اولم نیازم نشد

دوتا ببر

دوتا.

من یکی گذاشتم

نه تو ساک زایمان لازم نمیشه
قنداق پیچ بزار
بیمارستان که بچه رو نمیشورن

نمیزارن بچه رو بشوری تو بیمارستان فقط دستمال مرطوب .
یکی پیشت باشه میخای ولی اجازه نمیدن

من یکی گذاشتم

دوتا بردم

سوال های مرتبط

مامان بی نام مامان بی نام روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد و آوین مامان آراد و آوین ۱ ماهگی