همه چیز بخور حبوبات ازشب قبلش نم کن بزارجداپخته بشه ابش بریز دوبارباسیزی بزاربجوش خیلی اذیت شدی عرق نعنا همیشه خونتون باشه بخور عالی بادگلو بادپایین ول میکنی راحت
همه چی بخور
فقط بذار ی روز خیس بخورن
اگ نی نی اذیت شد دگ تونورشت جبوباتش رو نخوز مثلا گوشت و تب و سیبزمینیشو بخور.
تاقتی نی نی اذیت نیست لازم نیست خودتو ازچیزی محروم کنی
من تا ۴۰ روز بادام می خوردم گوشت آب پز فقط می خوردم
من ک قیمه خوردم
قرمه سبزی هم خوردم 😁🤣
یه روز لپه رو خیس بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.