۶ پاسخ

منم لایک ببینم

من چن ماهه فستم ینی کلا روتین زندگیم شده .از ۸شب تا ۱۲ظهرچیزی نمیخورم
۱۲شیروخرما میخورم و مکمل هامو ک امگا۳ وD۳ هستن.یه مشت بادوم زمینی میخورم.طرفایه ساعت ۲اینا شروع میکنم تو خونه ب مدت یساعت ورزش ساعتای ۵هم ناهارمو میخورم و بینم میوه و حالاهرچی

سوال منم هست

کانال و گروه دارم برا لاغری دوس داری بیا عزیز @Mahnaz27999

منم شروع کردم امروز بنظرم سالم خوری رو ام کنارش دالشته باش سبزیجات اضافهه کن و حجم پروتئین رو بیشتر کن و برنج و نون و قند و شکر حذف کن

در هفته یک کیلو رو که غذاتم نصف کنی کم میکنی
فست در هفته ۴ پنج کیلو کم میکنی

سوال های مرتبط