چرا کارو سخت کردین چهارگوش مرتب درست کنید جوش فره ها رو خوب 🤦♀️
اینا چیه توضیح میدی لطفا
خوردنیه؟
اینه.....
بهش میگن آشک که غذای مخصوص ماافغانستانی هاست اینجاتعدادزیادبودیم همه یه کمکیرسوندن بااشکال مختلف درست کردن😅
میشه طرز تهیشو بگی
ما کرمانجی ها بهش میگیم کالانه
با سبزی پنجار درست میکنیم که مخصوص بهاره بعدم خمیر پهن میکنیم میزارم لاش
بعدم تو تنور اماده میشه
مث غذای خمیری ترکمن هاس من دوستم ترکمن بود درست میکرد تقریبا اینجوریا
چیه داخلش
چی هست حالا ؟
برای بچها بگم چیزی که من میدونم چند تا سبزی مخصوص خرد میکنن با پیاز تفت میدن اگر اشتباه نکنم بعد با ارد خمیر درست میکنن تیکه تیکه فرم میدن از سبزی داخلش میزارن بعد میزارن داخل اب تا بپزه
بعد پیاز و رب و ادویه سرخ میکنن لپه داخلش میریزن آب اضافع میکنن میزارن اونم بپزه بعد از این خمیر ها میاری روش خورش میریزی و سرو میشه
حالا فک کنم این همون باشه😅😅😅😅؟؟؟؟؟
حس می کنم سیرابیه🤐
غذاس یا شیرینیه؟
چیه این غذاست؟
ما چهارگوش میکنیم مرتب تر میشه
چیه چ بامزه یاد یانگوم افتادم
نوش جان 😋😋😋😋منکه عاشقشم❤️❤️
چی هست ؟؟
پس توضیحات؟😄
چیه؟همون دامپلینگ ورژن ایرانیشه فک کنم😬
چی هست
چی هست چه ترسناکه😄
چی هستن اینا
چی هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.