من به دستور دکتر به خاطر رفلاکس و وزن نگرفتن
از الان شروع کردم البته فقط فرنی ساده
چهار ماه و شش روزشه پسرم
اول نباید خام بدی ک گلم اول باید پخته بدی بهش
منکه اب سیب بهش میدم
با لعاب برنج سرو کن بعدم حریره
اگه وزن خیلی کم باشه اجازه میدن ۴ماهگی وزنش عالی بوده چه اصراریه زود شروع کنی بذار سروقتش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.