۷ پاسخ

ضد کولیکه چیز خوبیه بذاری بهتره

سوپاپشه برای اینکه حباب های شیرو بگیره بچه دل درد نشه نزاریم اتفاقی نمیوفته

منم مشکل تو رو داشتم دیشب ۴ قطره گرفتم ولی حتما باید سوپاپ باشه چون خیلی تند میاد گلوش میپره.
سرشیشه یومامی هم بهش میخوره قیمتش هم ۱۴۰ تا ۱۶۰
ولی سرشیشه ۴ قطره اونت ۶۶۰ خریدم

عزیزم چند گرفتی شیشه شیرو؟

سوپاپ ضد کولیک، الکیه بابا نزاری هم چیزی نمیشه

برای فرنی من دیدم استفاده میشه

قاشقی چیه؟

سوال های مرتبط

مامان محمد صالح 🍼💙 مامان محمد صالح 🍼💙 ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی