بخور ولی حالت تهوع میاره
میگن نگهدارنده داره
منم خیلی دلم میخواد
من که میخورم فک نکنم مشکلی داشته باشه
منم هوس کردم دوسدارم یه بار بخورم☹️
منفعتی هم نداره، سیر نمیشی فقط چاق میشی و شور هم باشه ک فشارت بالا میره
من توهفته های پایین خوردم دوبار ولی ادویه هاشو نزدم خودم ادویه زدم بجاش
من. دوسه باره میخورم ن بابا چ اشکالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.