بارداري آسون. شیر دادن آسون چون شیر خشکیه . افسردگی نداشتم . بیخوابی زیاد نکشیدم چون بچم شب تا صب از اول میخوابید.الان پدرمو داره درمیاره . مادر شدن به شخصه میگم شاهان جونمه.
همشون خیلی سخت
بارداری استراحت مطلق بودم
بچه داری دست تنها که فوق العاده سخت بود
افسردگی که هنوز هم به زندگی عادی برنگشتم
شیردهی خیلی خیلی خیلی سخت هنوزم هنوزه ی شب درست حسابی نخوابیدم
ولی حسش خوب بود برا منی که ۴ سال هم منتظر بودم 😍
بارداری۰/۱۰
شیردادن۲/۱۰
افسردگی۰/۱۰
بی خوابی۴/۱۰
زندگی عادی۵/۱۰
حس مامان شدن۱۰/۱۰
این برا پسر اولمه
بارداری سخت شیر دهی سخت بی خابی زیاد
زایمان سخت
افسردگی شدیذ
هیچ وقت به زندگی برنگشتم
حس مادرانه بد نیست خوبه😕🥺
🤰بارداری 6 از 10
🤱شیردهی5از 10
☹️افسردگی 2 از 10
🥱بی خوابی 10 از 10
👸حس مامان شدن 10۰۰ یعنی انقدر برام لذت بخش بود که چی بگم همه سختیاشو به جون میخرم لذت میبرم وقتی صدام میزنه وقتی بوسم میکنه بغلم میکنه غذا میخوره وقتایی که میگه آب بده حتما باید بغلش کنم ببرم تو آشپزخونه آب بخوره حتی وقتی خواب آلوده میگه بغل کن بریم اونجا آب بخورم😍🥰
بارداری ۲/۱۰
شیر دادن ۹/۱۰
افسردگی ۲/۱۰
بیخوابی ۴/۱۰
برگشتن به زندگی عادی ۴/۱۰
حس مامان شدن ۹/۱۰
بارداری 5/10
شیردهی 4/10
افسردگی 5/10
بی خوابی بینهایت
برگشتن به زندگی 4/10
حس مامان شدنم 10/10
بارداری 5از 10بخاطر خونریزی و استرساش
شیر دادن1از 10اصن ندادم عاشق شیر دادن بودم ولی نداشتم و بچم شیر خشکی شد شاید قصور از من بود ک شیرمو هی باید میدادم تا زیادتر شه اما یه ماه بکوب دادم ولی زیاد نشد ک نشد این منو تا الان اذیت میکنه ک چرا شیر مادر نخورد پسرم
افسردگی 2از 10 فقد گاهی فک میکردم ک قبلا خیلی خوش میگذشت تا الان با بچه
بی خوابی 3از 10بچم خوابش زود تنظیم شد خداروشکر
برگشتن ب زندگی عادی 6از 10
حس مامان شدن 6از 10بیشتر حس مسئولیت دارم تا عاطفی
بارداری ۵/۱۰
شیردهی/۴/۱۰
افسردگی ۲/۱۰
بی خوابی۱۰/۱۰
برگشتن به زندگی عادی۷/۱۰
حس مامان شدن۱۰/۱۰
بارداری عالی داشتم
شیر دادن 10/5
افسردگی نداشتم
بی خوابی الانم دارم😂برگشتن به زندگی عادی 10/5
حس مادرانه شدن ۱۰ / ۱۰ ، بی خابی خیلی زیاد ، بارداری سخت
اگه بازم قسمتی رو جا انداختم بگین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.