خانم ها میان وعده چی میخورید؟چی خوبه؟

۴ پاسخ

میوه ، موز ، خرما، آجیل

میوه.آجیل.شیرخرما

نخود کشمش .خرما .سیب .بیسکوییت البته کم .بیشتر وقتا میوه

میوه ، مغزی جات

سوال های مرتبط

مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه طلایی🩷 مامان جوجه طلایی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلیم🩷🩷🩷 مامان تو دلیم🩷🩷🩷 هفته سی‌ودوم بارداری