دوستان شماهم بچه هاتون بدنیا بیاد گوسفند میبرین؟؟

۱۹ پاسخ

ما رسم داریم ولی من این کار رو نمی کنیم! چرا با به دنیا اومدن یه موجود،همون روز یه موجود دیگه رو بکشیم.
به جاش یه پول یا غذا به بچه های بهزیستی میدم🌿

ما رسممونه اما فک کنم پولشو نداریم

ما رسم داریم ببریم
اما همسرم از خون ریختن خوشش نمیاد ، میگه خون ریختن انرژی خوبی نداره برای اومدن بچه
جاش به کسی کمک میکنیم

بله حتما فقط نمیدونم اینایی که میگن جون یه موجود زنده رو میگیریم ینی چی ؟؟؟؟؟شما ها اصلا گوشت نمیخورید دیگه اون موقع جون یه موجود زنده رو برای شکم کشته نمیشه؟؟؟؟
قربونی هست و میکشیم

الان که گرونیه دیگه نمیشه. ولی برای عقیقه احتمالاً بدیم پرورشگاه

یدونه جلوی پا میکشن یدونه هم باید عقیقه کنی دیگه

من هم جلوی پای خودم شب عروسی گوسفند سر بریدن هم برای بچه ام قبل از چله سر بریدن برای این یکی نمی‌دونم چی کار کنن چون هر دو رو پدرشوهرم انجام داد ما هیچ کاره بودیم

پولشو نداریم🤣

نه ، ما نه برای عروسی نه تولد بچه اینکار رو نکردیم و نمی کنیم
چون گفتیم گرفتن جون یه موجود درست نیست ، جاش صدقه دادیم

بله داریم من اگه این کار و بکنم عقیقه میکنم

ما هم رسم داریم ولی عمرن انجام بدیم
هنوز قیافه گوسفندی که شب عروسی اومدیم خونه سر بریدن یادمه دیگه هیچ وقت اینکار نمیکنم 🥺

اره رسممونه یه مهمونی بزرگ هم میگیریم

ما رسم‌داریم وسر اولم همون روز اول کشتیم بعد گوشتشو کلا پخش کردیم خودمون نمیخوریم اصلا عقیقس

ما روز هفتم قربانی میکنیم
گردنشم مادر بچه میخوره که گردن بچه سفت بشه

اره عزیزم ما این رسمو داریم🥰

آره بزرگ نه ولی متوسط میگیریم خونشو بریزیم

نه والا

بلی

تازه عقیقه هم پول میدیم حرم امام رضا انجام میدن

نه والا🤣

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۸ ماهگی