۲ پاسخ

من استفاده کردم واقعا خوبه آروم میشه

عالیه ب پسرم میدادم
یکماه اول کولیکز هر۶ ساعت دوبرابر وزنش و پدی لاکت هم عصرا۵ قطره میدادم
بعد از یکماه موفع شروع دلدرد گرمیچر خارجی میدادم خیلی جواب بود
۵۰ روزگی هم دیگ داروهاشو ندادم کولیکش قط شد

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی