عزیزم منیزیم بخور
مسکن هرروز خوب نیس خوردنش
جدی میگی.نه عزیز ضررداره.من میگرن داشتم و دارم دکتر گفت فقط میتونی هفته ای یدونه 325بخوری.خطرداره زیادش باعث اوتیسم و امثال اینامیشه
بعدم این کمردرد و سردرد دیگه تاماه 9 هست🥲باید تحمل کرد
عزیزم خانماکه دکترنیست وتخصص ندارن،حتماازپزشکت بپرس بستگی به شرایطت بهت میگه خوبه یابده
مکمل منیزم بخور واسه گرفتگی عضلات و کمر درد خیلی خوبه بهتر از مسکن
من دندون دردم دکتر گفت ۵۰۰بخور چند خوردم اما بعد دیگ هر شب یا هر چند شب یک دونه ۳۲۵میخورم
بهتره خیلی کمخورده بشه
اما اگر هم مجبوری به خوردن ۳۲۵ بخور
استامینوفن ۳۲۵ فقط میشه مصرف کرد اونم زمان لزوم.
منم میخورم
واسه چی میخوری؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.