۱ پاسخ

اب جوش و ابلیمو عسل خوبه
شکرتیغال از عطاری بخر اسیاب کن کمی بریزتو شیر بجوشه بعد عسل بریز کمی و بخور عالیه

سوال های مرتبط

مامان نازنینم مامان نازنینم هفته سی‌ام بارداری