۲ پاسخ

۸ساعت خوبه

۱۰ساعته
۸ ساعته بگیری نرمال نشون میده ولی اگه بیشتر از ۸ ساعت از ناشتایی بگذره به خاطر تولید انسولین در بدن قند بیشتر نشون میده

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان مهوا کوچولو💝 مامان مهوا کوچولو💝 ۵ ماهگی