۴ پاسخ

نه اصلا . میذازم با غذاش بازی کنه بالاخره یه ذره می‌ذاره دهنش

اجباری نیست که بخوره چون تا یک سالگی آشنایی با بافت و طعم غذاهاست نه اینکه شکمشون رو با غذا سیر کنیم
غذای اصلی شیر هست در اصل باید شیر بخورن

من با اسباب بازیاش حواسشو پرت میکنم دهنشو که باز کرد شوهرم قاشق غذارو میزاره دهنش بعدشم که قورت میده

ن اصلا ب زور فایده نداره
بچه از غذا خوردن زده میشه
تایم بعدی غذا دوباره امتحان میکنم

سوال های مرتبط