با دکترتون مشورت کنید ولی من ازمایش انتی داده بودم مشکلی نداشت انومالی نوشت خیالم راحت باشه انجام داده باشم ولی دیروز جوابش اومد ریسک داره بنظرم مهمه انجام بدید اینجوری نشه
سلاام من دیروز رفته بودم انومالی دکترم گفت نیازی نیست
فقط مولتی ویتامین و قرص اهن داد بهم
سلام واسه من نوشت انجام بدم گفت کامل انجام بده خیالت راحت بشه
بستگی به دکتر داره واست بنویسه یانه
ب من گفت ازمایش ان تی اوکی بود نیازی ب ازمایش آنومالی نیست
اما شاید بعضیا اجبار کنن
سلام اره
سلام نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.