سلام خانوما سونگرافی آنومالی آزمایشم داره ؟؟

۶ پاسخ

با دکترتون مشورت کنید ولی من ازمایش انتی داده بودم مشکلی نداشت انومالی نوشت خیالم راحت باشه انجام داده باشم ولی دیروز جوابش اومد ریسک داره بنظرم مهمه انجام بدید اینجوری نشه

سلاام من دیروز رفته بودم انومالی دکترم گفت نیازی نیست
فقط مولتی ویتامین و قرص اهن داد بهم

سلام واسه من نوشت انجام بدم گفت کامل انجام بده خیالت راحت بشه

بستگی به دکتر داره واست بنویسه یانه
ب من گفت ازمایش ان تی اوکی بود نیازی ب ازمایش آنومالی نیست
اما شاید بعضیا اجبار کنن

سلام اره

سلام نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لیام مامان لیام هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرشیدا مامان آرشیدا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه الهی💙 مامان معجزه الهی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان انا مامان انا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری