خانوما آنومالی آزمایشم داره یا نه؟

۹ پاسخ

واسه من نوشته

سلام اره داره منم انجام دادم

اره داره من انچام دادم

من دکترم گفت فقط سونو

کیانپارس خیابون ۱۳ غربی فاز ۱ دکتر مهسا اخوان صباغ

نه برای من که دکتر ننوشت

ن نداره من ک عصری انو دادم نداشت

آزمایش غربال گری دوم ۱۵ هفته س ...سونوش میشه انومالی
آزمایشش حتمی نیس

فک نکنم داشته باشه مگه اینکه دکتر چیزی نوشه باشه

سوال های مرتبط

مامان هاله مامان هاله هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لیام مامان لیام هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دیان مامان دیان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان Panah مامان Panah هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آبتین مامان آبتین هفته سی‌ونهم بارداری