منم انسولین میزنم
اگه قندت بالا باشه احتمال زایمان زورس هست و ب بچه آسیب میزنه منم اولش مقاومت کردم ب انسولین اما دیگه دارم استفاده میکنم بخاطر سلامت خودتون و نی نی عزیزتونه❤️
به من انسولین داد دکتر
من قند ناشتام وچند یک ساعته ام ۱۴یا ۱۷تا بالابود قرص متفورمین داد نورمال شد هنوز قرص ادامه میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.