۳ پاسخ

منم انسولین میزنم
اگه قندت بالا باشه احتمال زایمان زورس هست و ب بچه آسیب میزنه منم اولش مقاومت کردم ب انسولین اما دیگه دارم استفاده میکنم بخاطر سلامت خودتون و نی نی عزیزتونه❤️

به من انسولین داد دکتر

من قند ناشتام وچند یک ساعته ام ۱۴یا ۱۷تا بالابود قرص متفورمین داد نورمال شد هنوز قرص ادامه میدم

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری