مامانایی که درد واژن دارین شما دکتراتون چی گفتن بهتون؟

۷ پاسخ

عادی مراعات کن یکم 😏😏😏منم از هفت ماهگی دارم جر میخورم از دردش

وزن جنین به اون ناحیه فشار میاره و کش میاد، به من یه مدل شکم بند خاصی پیشنهاد کرد. ولی در کل گفت طبیعیه.

تحمل کن طبیعیه😃

گفت عادیه استراحتت بیشتر کن

اول ک ی چک کرد عفونت ادراری نباشه بعدشم گفت طبیعیه

گفت عادیون بریچه بچم

گفت عادیه

سوال های مرتبط