۶ پاسخ

ماه پنجم اینجوره اوف خدا دیر میگذره

کلا ماه ۵ دیر میگذره
برا منم دیر گذشت ولی
ماه ۶ مثل باد گذشت
خدا کنه ۷ هم زود بگذره

تو هنوز اول راهی

دیابت بارداری فک کنم ۲۴ هفته س منم باید رگام بزنم

موافقممممممم

اره چون قبلش هیجان جنسیت داریم زود میگذره از الان دیگه دیر میگذره
سونو وزن حدود ۳۰ هفته
آزمایش قند ۲۴ تا ۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان حلما جونم🥹🩷 مامان حلما جونم🥹🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری