نه نخوری خیله ضررداره باد داره😂
سلام عزیزم همه چی به اندازه خوبه جز ممنوعاتی که سه ماه اول توصیه شده نخورید مثل جگر و زعفران زیاد و غیره
یه پست در مورد تغذیه در بارداری بین تایپیک هام هست پیدا کن بخون کمکت میکنه
نفخ نخود رو قبل پختن بگیرید مشکلی پیش نمیاد، نخود خیلی نفاخه
بخور فقط زعفرون نریز
عالیه بخورر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.