خوردن آبگوشت تو هفته های ۷یا۸ خوبه؟؟

۵ پاسخ

نه نخوری خیله ضرر‌داره باد داره😂

سلام عزیزم همه چی به اندازه خوبه جز ممنوعاتی که سه ماه اول توصیه شده نخورید مثل جگر و زعفران زیاد و غیره
یه پست در مورد تغذیه در بارداری بین تایپیک هام هست پیدا کن بخون کمکت میکنه

نفخ نخود رو قبل پختن بگیرید مشکلی پیش نمیاد، نخود خیلی نفاخه

بخور فقط زعفرون نریز

عالیه بخورر

سوال های مرتبط

مامان دخملی🩷🥹 مامان دخملی🩷🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته پانزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری